Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарфанович, Іванна-
dc.date.accessioned2022-01-12T13:58:23Z-
dc.date.available2022-01-12T13:58:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПарфанович, Іванна Синергетичний підхід у системі профілактики девіантної поведінки дівчат / І. Парфанович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 130-138uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/743-
dc.description.abstractМетодологічним підходом до профілактики девіантної поведінки дівчат загальноосвітніх шкіл визначено синергетичний як посилення ефекту профілактики внаслідок спільної дії, взаємовпливу, узгодженості форм, методів, напрямів, технологій, напрямів роботи. Синергетичний підхід пропагується до: сутнісного розуміння, механізмів формування девіантної поведінки; загальнодержавного інституційного забезпечення життєдіяльності і розвитку дівчат, організації профілактики на регіональному рівні, в мікросоціальному середовищі, референтному оточенні, за місцем проживання, навчання, дозвілля дівчат; системи профілактики девіантної поведінки дівчат загальноосвітніх шкілuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдівчатаuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінка дівчатuk_UA
dc.subjectпрофілактика девіантної поведінки дівчатuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.titleСинергетичний підхід у системі профілактики девіантної поведінки дівчатuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
парфанович.pdf252,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.