Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPetrechko, Mariana-
dc.date.accessioned2022-01-12T14:06:24Z-
dc.date.available2022-01-12T14:06:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетречко, Мар'яна Контроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-план = Petechko Mariana. Tracing and Assessing the Students' Progress Using the Teaching Method-Dalton Plan / М. Петречко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 139-147. – Текст англ. мuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/744-
dc.description.abstractУ статті досліджуються методи контролю за розвитком учнів у навчальному процесі при використанні методу Хелен Паркхерст – Дальтон-план. Вивчаються особливості побудови графіків, використання тестів, індивідуальних, групових та класних занять. Аналізується проблема оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні даного методу індивідуалізованого навчанняuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectграфікuk_UA
dc.subjectконференціяuk_UA
dc.titleTracing and assessing the students’ progress using the teaching method – Dalton planuk_UA
dc.title.alternativeКонтроль та оцінювання досягнень учнів при використанні методу Дальтон-планuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
петречко (2).pdf184,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.