Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозерська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T09:00:34Z-
dc.date.available2025-12-11T09:00:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБілозерська С. І. Теоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогів / С. Білозерська // The 1 st International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (October 1-3, 2020). - Perfect Publishing, Toronto, Canada. - 2020. - С. 233-239uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7642-
dc.description.abstractПроаналізовано показники та критерії сформованості професійної свідомості у майбутніх педагогів, які забезпечують не тільки оволодіння майбутнім фахівцем нормативних професійних знань, умінь та навичок, а й усвідомлення професійного Я-образу, оволодіння професійними компетенціями, мотивами і потребами, цінностями та смислами педагогічної діяльності; визначено ієрархію професійних цінностей, яка передбачає якісне освоєння майбутньої педагогічної діяльності. Виділено рівні та механізми, які дозволять студенту вибудувати стратегію своєї професійної підготовки і подальшого як особистісного, так і професійного зростання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectпрофесійна свідомістьuk_UA
dc.subjectпрофесійні цінностіuk_UA
dc.subjectособистісно-професійний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.titleТеоретичний підхід до аналізу критеріїв та показників сформованості професійної свідомості майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білозерська-233-237.pdf298,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.