Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7656Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Білозерська, Світлана Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T11:09:57Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T11:09:57Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Білозерська С.І. Особистісно-професійні цінності у структурі професійного іміджу майбутнього педагога / С. Білозерська // Габітус. Науковий журнал з соціології та психології. 2021. Випуск 29. - Одеса. - Видавничий дім «Гельветика» - С. 42-48 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7656 | - |
| dc.description.abstract | У статті акцентується на важливості ціннісних аспектів у формуванні професійного іміджу майбутнього педагога, змістотворчою основою якого є розвиток особистісно-професійних цінностей. Саме особистісно-професійні цінності, котрі входять у структуру аксіосфери особистості, забезпечать розвиток у майбутніх педагогів здатності до автентичності, емпатійності, толерантності, професійних і особистісних компетенцій, становлення особистісно-професійних якостей і формування гуманістичної культури, що є важливою умовою формування власного педагогічного іміджу. Аксіосферу, де нами акцентується увага на особистісно-професійних цінностях, можна уявити як систему, котра включає екзестенційні, духовно-моральні, інтелектуальні, естетичні та соціальні цінності, які мають своє унікальне наповнення і займають певне місце у структурі професійного іміджу та ієрархії аксіологічних орієнтирів майбутнього вчителя. Оволодіння ними скасує підготовку «безликих» кваліфікованих кадрів, здатних реалізувати завдання розвитку гармонійної особистості. Наголошується на тому, що особистісно-професійні цінності детермінують прояв морально-духовних ціннісних орієнтацій, а це дуже важливо для педагогічної діяльності. Доводиться думка про необхідність модернізації змісту педагогічної освіти на ціннісно-змістові аспекти формування професійного іміджу майбутнього педагога. Звернення до ключових аксіологічних основ освіти передбачає, по-перше, усвідомлене ціннісне ставлення до педагогічної діяльності та до себе як особистості, по-друге, застосування відповідних освітніх технологій поетапного формування ціннісних смислів професійного іміджу, що забезпечить якісне освоєння аксіологічно значимого змісту педагогічної освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | аксіосфера | uk_UA |
| dc.subject | духовність | uk_UA |
| dc.subject | особистісно-професійні цінності | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
| dc.subject | ціннісні орієнтаці | uk_UA |
| dc.title | Особистісно-професійні цінності у структурі професійного іміджу майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання Кафедра психології | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 8.pdf | 185,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.