Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозерська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T11:09:57Z-
dc.date.available2025-12-11T11:09:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБілозерська С.І. Особистісно-професійні цінності у структурі професійного іміджу майбутнього педагога / С. Білозерська // Габітус. Науковий журнал з соціології та психології. 2021. Випуск 29. - Одеса. - Видавничий дім «Гельветика» - С. 42-48uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7656-
dc.description.abstractУ статті акцентується на важливості ціннісних аспектів у формуванні професійного іміджу майбутнього педагога, змістотворчою основою якого є розвиток особистісно-професійних цінностей. Саме особистісно-професійні цінності, котрі входять у структуру аксіосфери особистості, забезпечать розвиток у майбутніх педагогів здатності до автентичності, емпатійності, толерантності, професійних і особистісних компетенцій, становлення особистісно-професійних якостей і формування гуманістичної культури, що є важливою умовою формування власного педагогічного іміджу. Аксіосферу, де нами акцентується увага на особистісно-професійних цінностях, можна уявити як систему, котра включає екзестенційні, духовно-моральні, інтелектуальні, естетичні та соціальні цінності, які мають своє унікальне наповнення і займають певне місце у структурі професійного іміджу та ієрархії аксіологічних орієнтирів майбутнього вчителя. Оволодіння ними скасує підготовку «безликих» кваліфікованих кадрів, здатних реалізувати завдання розвитку гармонійної особистості. Наголошується на тому, що особистісно-професійні цінності детермінують прояв морально-духовних ціннісних орієнтацій, а це дуже важливо для педагогічної діяльності. Доводиться думка про необхідність модернізації змісту педагогічної освіти на ціннісно-змістові аспекти формування професійного іміджу майбутнього педагога. Звернення до ключових аксіологічних основ освіти передбачає, по-перше, усвідомлене ціннісне ставлення до педагогічної діяльності та до себе як особистості, по-друге, застосування відповідних освітніх технологій поетапного формування ціннісних смислів професійного іміджу, що забезпечить якісне освоєння аксіологічно значимого змісту педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectаксіосфераuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectособистісно-професійні цінностіuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціuk_UA
dc.titleОсобистісно-професійні цінності у структурі професійного іміджу майбутнього педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf185,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.