Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7660Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Білозерська, Світлана Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T11:36:03Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T11:36:03Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Білозерська С. І. Особистісні якості як основа формування професійного іміджу майбутнього педагога / С. Білозерська // Наукові праці МАУП. Психологія. - Київ: Міжрегіональна Академія управління персоналом. - 2021. Вип.3(52). - С. 20-26. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7660 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування професійного іміджу як важливої компетенції кожного майбутнього вчителя та затребуваної особистісно-професійної якості, що безпосередньо підвищує ефек-тивність навчання.У системі професійної освіти майбутніх вчителів приділяється достатньо уваги оволодінню акаде-мічним знанням, проте формуванню вчителя як гармонійно розвиненої особистості, суб’єкта педагогіч-ної діяльності, психічні якості якого вдало поєднуються з фізичним, духовним, моральним, особистісним, соціальним розвитком, зовнішньою привабливістю, вчителя, який володіє адекватною самооцінкою, по-вагою та розвиненою Я-концепцією, часто залишається поза межами діяльності навчальних закладів. Мета статті – проаналізувати найбільш значущі та бажані особистісні якості, які є основою формуван-ня позитивного професійного іміджу майбутнього педагога.Як показали результати нашого короткого наукового дослідження, сучасного майбутнього вчителя вже не можна обмежувати лише навичками добору та подання навчального матеріалу. Його діяльність у нових соціально-економічних умовах має бути зосереджена на творчості, ефективному спілкуванні, вмілому по-єднанні демократичності з педагогічною вимогливістю та зв’язку навчального матеріалу з життям, що загалом вимагатиме від майбутнього педагога оволодіння відповідними особистісними якостями. Висновки. Доводиться думка, що професійна підготовка майбутніх вчителів потребує не лише систем-ного вдосконалення змісту та методики їх навчання, а й формування та розвитку особистості, оволодін-ня тими особистісно-професійними якостями, які забезпечать повноцінну професійну діяльність педагога в сучасному українському суспільстві. При цьому професійні якості майбутнього вчителя нової ери не-віддільні від особистісних, що виглядає цілком логічно, оскільки неможливо стати справжнім, ефектив-ним учителем, маючи лише той чи інший показник. Отже, сформованість усіх особистісних і професійних характеристик забезпечать сучасному вчителю високу продуктивність праці та сприятливий професій-ний імідж. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | особистісно-професійні якості | uk_UA |
| dc.subject | особистісні здатності | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
| dc.title | Особистісні якості як основа формування професійного іміджу майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання Кафедра психології | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1181-Текст статті-1733-1-10-20220221.pdf | 339,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.