Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозерська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorМащак, Світлана-
dc.date.accessioned2025-12-12T07:18:38Z-
dc.date.available2025-12-12T07:18:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБілозерська С. Особистісні якості викладача як передумова професійної успішності майбутнього вчителя / С. Білозерська, С. Мащак // Габітус. Науковий журнал з соціології та психології. Випуск 36. - Одеса. Видавничий дім» Гельветика». - 2022. - С. 127-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на важливості переосмислення та формування нової парадигми вищої педагогічної освіти України, формування суб’єкт-суб’єктних відносин, де основна увага зосереджена на особистості викладача вищої школи, який володіє специфічною сукупністю психологічних особливостей професійної поведінки, поглядів, думок, професійна діяльність якого потребує певних особистісних, професійних, соціальних, психологічних якостей. Саме особистісні якості викладача підкреслюють його індивідуальність, завдяки якій кожен викладач представляє собою унікальну і гармонійну особистість, здатну успішно вирішувати поставлені освітні завдання та забезпечувати професійну успішність майбутніх вчителів. Здійснено аналіз сучасних поглядів на класифікацію професійних та особистісних якостей сучасного викладача. Покладаючись на отримані теоретичні результати нами проведено дослідження, спрямоване на визначення найбільш значущих особистісних якостей викладача, які, на думку студентів, забезпечать їм професійний успіх. У дослідженні узагальнено результати отримані на основі теоретичного аналізу, спостережень, анкет, бесід зі студентами, що дало можливість проаналізувати погляди студентів щодо виділення особистісних якостей, які є важливими та які недопустимі у педагогічній діяльності. Зазначається, що студенти співвідносять свою поведінку, дії та професійний успіх в різних ситуаціях навчальної діяльності з особистістю та професіоналізмом викладача, де вагоме значення вони віддають особистісних якостям викладача. Доводиться думка, що притаманні індивідуально-психологічні характеристики викладача (високі моральні якості, оптимізм, гуманізм, доброзичливість, зацікавленість, товариськість) відбиваються на його поведінці, а також у ставленні до предмета, який він викладає, до студентів, що в свою чергу впливає на їх подальшу професійну успішність. Обґрунтовано необхідність розвитку професійно-особистісних якостей викладача для забезпечення ефективності сучасного педагогічного процесу, побудови індивідуального освітнього маршруту та професійного й особистісного розвитку майбутнього педагога.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectособистісні якостіuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпрофесійний успіхuk_UA
dc.titleОсобистісні якості викладача як передумова професійної успішності майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білозерська-мащак.pdf375,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.