Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозерська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-12-12T07:55:15Z-
dc.date.available2025-12-12T07:55:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБілозерська С. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога / С. І. Білозерська // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. Випуск 13. 2022. С. 3–10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7665-
dc.description.abstractУ статті представлено авторське розуміння професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя та розглянуто модель готовності студентів до професійно-особистісного саморозвитку. Процес становлення професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя розкривається через опис послідовних етапів: адаптації, індивідуалізації, вільного освоєння майбутнім учителем професії та самоактуалізації. Представлено характеристику кожного із зазначених етапів, що передбачає оволодіння здатністю перетворювати власну життєдіяльність на предмет практичного перетворення, яке призводить до творчої самореалізації, а також, забезпечує психологічне благополуччя особистості і, як наслідок, оптимізує як особистісне, так і соціальне й професійне життя майбутнього вчителя. Серед механізмів, що сприяють професійно-особистісному саморозвитку майбутніх учителів визначено наступні: самосвідомість, самовизначення, самореалізація, самовдосконалення, самоосвіта, самовиховання, саморегуляція, самоідентифікація, самооцінка. Феномен професійно-особистісного саморозвитку дозволяє майбутньому педагогу виступати автономним суб’єктом освітньої діяльності в основі якого лежить оволодіння освітнім, творчим, комунікативним, моральним, психофізіологічним та кваліфікаційним потенціалами. Доведено думку, що саме професійна підготовка визначає зміст, форми, схеми професійної рефлексії, а внутрішній рух забезпечує енергію, реалізацію, особистісний сенс професійного саморозвитку. Професійно-особистісний саморозвиток передбачає усвідомлення своєї власної відповідальності за процес професійного самовдосконалення, наявність умінь його проектувати, здатність постійно підтримувати та коригувати своє професійне та особистісне зростання, адаптуватися до нових умов і активно приймати самостійні рішення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectготовність до саморозвиткуuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectстановленняuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.titleПрофесійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білозерська.pdf356,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.