Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7665Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Білозерська, Світлана Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T07:55:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T07:55:15Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Білозерська С. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога / С. І. Білозерська // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки.. Випуск 13. 2022. С. 3–10. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7665 | - |
| dc.description.abstract | У статті представлено авторське розуміння професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя та розглянуто модель готовності студентів до професійно-особистісного саморозвитку. Процес становлення професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя розкривається через опис послідовних етапів: адаптації, індивідуалізації, вільного освоєння майбутнім учителем професії та самоактуалізації. Представлено характеристику кожного із зазначених етапів, що передбачає оволодіння здатністю перетворювати власну життєдіяльність на предмет практичного перетворення, яке призводить до творчої самореалізації, а також, забезпечує психологічне благополуччя особистості і, як наслідок, оптимізує як особистісне, так і соціальне й професійне життя майбутнього вчителя. Серед механізмів, що сприяють професійно-особистісному саморозвитку майбутніх учителів визначено наступні: самосвідомість, самовизначення, самореалізація, самовдосконалення, самоосвіта, самовиховання, саморегуляція, самоідентифікація, самооцінка. Феномен професійно-особистісного саморозвитку дозволяє майбутньому педагогу виступати автономним суб’єктом освітньої діяльності в основі якого лежить оволодіння освітнім, творчим, комунікативним, моральним, психофізіологічним та кваліфікаційним потенціалами. Доведено думку, що саме професійна підготовка визначає зміст, форми, схеми професійної рефлексії, а внутрішній рух забезпечує енергію, реалізацію, особистісний сенс професійного саморозвитку. Професійно-особистісний саморозвиток передбачає усвідомлення своєї власної відповідальності за процес професійного самовдосконалення, наявність умінь його проектувати, здатність постійно підтримувати та коригувати своє професійне та особистісне зростання, адаптуватися до нових умов і активно приймати самостійні рішення. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | готовність до саморозвитку | uk_UA |
| dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
| dc.subject | професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя | uk_UA |
| dc.subject | становлення | uk_UA |
| dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
| dc.subject | суб’єктність | uk_UA |
| dc.title | Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання Кафедра психології | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| білозерська.pdf | 356,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.