Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеливоник, Светлана-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:34:07Z-
dc.date.available2022-01-14T09:34:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеливоник, Светлана Развитие познавательного интереса школьников средствами математических задач олимпиадного характера / С. Селивоник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 183-192uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/783-
dc.description.abstractУ статті запропонований один з підходів до розв’язання проблеми розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення математики. Розглянуто психолого-педагогічні основи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі навчання математики: проаналізовано різні підходи до дефініцій понять «інтерес» і «пізнавальний інтерес», описані етапи та рівні розвитку останнього, сформульовані дидактичні умови розвитку пізнавального інтересу учнів до математики. Дано короткий опис основних етапів експериментальної роботи та проаналізовані її результатиuk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectхарактер і рівні пізнавального інтересуuk_UA
dc.subjectолімпіадна задачаuk_UA
dc.subjectметоди розв’язання олімпіадних задачuk_UA
dc.titleРазвитие познавательного интереса школьников средствами математических задач олимпиадного характераuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток пізнавального інтересу школярів засобами математичних задач олімпіадного характеруuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
селивоник.pdf276,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.