Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюсаренко, Ніна-
dc.contributor.authorКульбацька, Марія-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:41:10Z-
dc.date.available2022-01-14T09:41:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСлюсаренко, Ніна Суб'єкт-суб'єктний підхід до організації педагогічного процесу / Н. Слюсаренко, М. Кульбацька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 194-201uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення та переваги суб’єкт-суб’єктного підходу до організації педагогічного процесу. Розкрито сутність понять «об’єкт», «суб’єкт», «суб’єкт-об’єктний підхід», «суб’єкт-суб’єктний підхід». Виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії та механізм її реалізації. Звернуто особливу увагу на те, що суб’єкт-суб’єктний підхід є однією з ключових складових ефективної взаємодії учасників педагогічного процесу, оскільки передбачає взаємний та плідний розвиток якостей особистостей як учня, так і вчителя у процесі їхнього спілкування та спільної діяльностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсуб’єкт-об’єктний підхідuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктний підхідuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.titleСуб'єкт-суб'єктний підхід до організації педагогічного процесуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
слюсаренко (2).pdf215,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.