Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Олександра-
dc.date.accessioned2022-01-14T10:02:13Z-
dc.date.available2022-01-14T10:02:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФедорова, Олександра Розвиток аудитивних умінь у процесі вивчення української мови на підготовчому відділенні для іноземних громадян / О. Федорова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 220-226uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/787-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано основні види вправ для розвитку аудитивних умінь в процесі вивчення мови, виокремлено ті з них, що доцільно використовувати в процесі вивчення української мови інокомунікантами. Текстові повідомлення, що сприймаються на слух, повинні за складністю відповідати рівню психологічної та лінгвістичної підготовки іноземного студента. Аудіювання інокомунікантами потоку українського мовлення належить до вмінь, які неможливо сформувати раз і назавжди і які потребують постійної практики, чіткого керівництва та контролю за процесом їх формування з боку викладачаuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectаудитивні вмінняuk_UA
dc.subjectкомунікативні вправиuk_UA
dc.subjectпідготовчі вправиuk_UA
dc.subjectфонематичний слухuk_UA
dc.titleРозвиток аудитивних умінь у процесі вивчення української мови на підготовчому відділенні для іноземних громадянuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
федорова.pdf255,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.