Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШийка, Юлія-
dc.date.accessioned2022-01-14T10:13:19Z-
dc.date.available2022-01-14T10:13:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШийка, Юлія Порівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (нунавут, північно-західні території, юкон) / Ю. Шийка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 233-241uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/789-
dc.description.abstractЗдійснено порівняльний аналіз білінгвальної шкільної освіти на трьох територіях Канади – Нунавут, Юкон і Північно-західних територіях. Вивчено та проаналізовано наукову літературу, присвячену висвітленню проблеми надання білінгвальних освітніх послуг мовами корінного населення. Встановлено, що білінгвальна шкільна освіта сприяє розумінню багатокультурності, яка відображає культурну та расову різноманітність канадського суспільства, допомагає зберігати і підтримувати культурну спадщинуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбілінгвальна освітаuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectдержавна моваuk_UA
dc.subjectкорінні народиuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз забезпечення білінгвальної шкільної освіти в Канаді (нунавут, північно-західні території, юкон)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шийка.pdf274,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.