Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиманчик, Мария-
dc.contributor.authorКовальчук, Татьяна-
dc.date.accessioned2022-01-14T10:18:24Z-
dc.date.available2022-01-14T10:18:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШиманчик, Мария Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура / М. Шиманчик, Т. Ковальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 242-251uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790-
dc.description.abstractУ статті розкривається авторський підхід до визначення сутності суб’єктно-професійної позиції педагога як інтегративної якісної характеристики особистості. Обґрунтовується структура суб’єктно-професійної позиції педагога, що охоплює єдність трьох взаємопов’язаних компонентів – ціннісно-мотиваційного, змістовнодіяльнісного, особистісного, розкриваються елементи кожного з нихuk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectсуб’єктно-професійна позиція педагогаuk_UA
dc.subjectзмістовно-діяльнісний компонентuk_UA
dc.subjectособистісний компонентuk_UA
dc.subjectсуб’єктна активність особистостіuk_UA
dc.titleСубъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структураuk_UA
dc.title.alternativeСуб’єктно-професійна позиція педагога: сутність, структураuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шиманчик.pdf228,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.