Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-19T08:47:51Z-
dc.date.available2022-01-19T08:47:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГалян, Олена Розвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога / О. Галян // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 30-37uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано потребу підготовки майбутніх учителів до реалізації суб’єктної сутності школяра у процесі його навчання, виховання і розвитку. Акцентовано увагу на полінауковості знання про суб’єктність особистості, що сприяє розширенню та поглибленню уявлень про цей феномен. Висвітлено теоретико-концептуальні положення, які розкривають основні ознаки суб’єктності особистості школяра, визначають змістові характеристики освітнього середовища для її розвитку і є орієнтиром у фаховій підготовці майбутніх учителівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсуб’єктність особистості школяраuk_UA
dc.subjectознаки суб’єктностіuk_UA
dc.subjectполінауковістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього педагогаuk_UA
dc.titleРозвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
галян (2).pdf230,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.