Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКишакевич, Ірина-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:08:22Z-
dc.date.available2022-01-21T12:08:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКишакевич, Ірина. Формування творчого мислення лікарів за допомогою причинно-наслідкових запитань / І. Кишакевич // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 28-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/853-
dc.description.abstractУ статті представлено результати активізації мисленнєвих дій лікарів при розв’язуванні ними нестандартних клінічних задач. За результатами аналізу досліджень медичного мислення, констатовано його творчий характер, який проявляється у всіх складових професійної діяльності лікаря: діагностуванні захворювання, лікуванні захворювання, профілактиці захворювання, реабілітації хворого та його психологічній підтримці та означено підхід до його вивчення через аналіз мисленнєвих дій при розв’язанні нестандартних клінічних задач. Констатовано, що вивчення творчого мислення лікаря як діяльність, спрямовану на вирішення медичної проблеми, можна проводити виділяючи його когнітивну, операційну та особистісну складові.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтворче медичне мисленняuk_UA
dc.subjectкогнітивнаuk_UA
dc.subjectопераційна та особистісна складові мисленняuk_UA
dc.subjectпричинно-наслідкові запитанняuk_UA
dc.subjectмисленнєвий тренінгuk_UA
dc.titleФормування творчого мислення лікарів за допомогою причинно-наслідкових запитаньuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136844-Текст статті-294398-1-10-20180708 (1).pdf377,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.