Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кишакевич, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T12:08:22Z | - |
dc.date.available | 2022-01-21T12:08:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кишакевич, Ірина. Формування творчого мислення лікарів за допомогою причинно-наслідкових запитань / І. Кишакевич // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 28-35. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/853 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати активізації мисленнєвих дій лікарів при розв’язуванні ними нестандартних клінічних задач. За результатами аналізу досліджень медичного мислення, констатовано його творчий характер, який проявляється у всіх складових професійної діяльності лікаря: діагностуванні захворювання, лікуванні захворювання, профілактиці захворювання, реабілітації хворого та його психологічній підтримці та означено підхід до його вивчення через аналіз мисленнєвих дій при розв’язанні нестандартних клінічних задач. Констатовано, що вивчення творчого мислення лікаря як діяльність, спрямовану на вирішення медичної проблеми, можна проводити виділяючи його когнітивну, операційну та особистісну складові. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | творче медичне мислення | uk_UA |
dc.subject | когнітивна | uk_UA |
dc.subject | операційна та особистісна складові мислення | uk_UA |
dc.subject | причинно-наслідкові запитання | uk_UA |
dc.subject | мисленнєвий тренінг | uk_UA |
dc.title | Формування творчого мислення лікарів за допомогою причинно-наслідкових запитань | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136844-Текст статті-294398-1-10-20180708 (1).pdf | 377,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.