Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішедченко, Валентина-
dc.contributor.authorПішун, Сергій-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:39:54Z-
dc.date.available2022-01-21T12:39:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМішедченко, Валентина. Музичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школі / В. Мішедченко, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 50-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857-
dc.description.abstractУ статті розглянуто систему інтегрованих занять як основний принцип у навчанні музичному мистецтву дітей. Зроблена спроба аналізу напрямів підготовки вчителя-музиканта та умов їх реалізації в системі інтегрованого навчання. Зазначено, що специфіка професійної діяльності вчителя-музиканта загальноосвітньої школи, на відміну від дитячої музичної школи, полягає в закладеній з самого початку багатофункціональності цієї діяльності. Якісно новий рівень професійної підготовки вчителя музики після створення відповідних умов дозволить самостійно реалізувати інтегрований підхід.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectполіхудожня спрямованістьuk_UA
dc.subjectтематичний блокuk_UA
dc.titleМузичне мистецтво в структурі інтегрованих занять в початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136848-Текст статті-294406-1-10-20180708.pdf308,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.