Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалічак, Юрій-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:56:56Z-
dc.date.available2022-01-21T12:56:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКалічак, Юрій. Формування компетентності вихователя закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки / Ю. Калічак // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 65-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/860-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти; проаналізовано підходи до організації професійної підготовки педагогів; визначено складові частини професійної компетентності; обґрунтовано умови творчої самореалізації педагогів у галузі дошкільної освіти з урахуванням новітніх підходів до виховання дітей дошкільного віку. З’ясовано формування професійної компетентності педагогів передбачає не лише засвоєння дисциплін професійного циклу, але і знання сучасних концепцій дошкільної освіти, а саме компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectформування професійної компетентностіuk_UA
dc.subjectумови творчої самореалізаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectвихователь дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.titleФормування компетентності вихователя закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136870-Текст статті-294444-1-10-20180709.pdf247,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.