Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавинська, Наталія-
dc.date.accessioned2022-01-21T13:04:20Z-
dc.date.available2022-01-21T13:04:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПавинська, Наталія. Формування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду у творчій спадщині педагогів / Н. Павинська // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 76-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/862-
dc.description.abstractСоціально-економічні перетворення, що відбуваються сьогодні, зумовили пошук нових світоглядних орієнтирів нашого суспільства. Тому в умовах переоцінки, зміни усталених цінностей як ніколи важливим є акцентування уваги закладів вищої освіти на підготовці вчителя, здатного керувати гармонійним розвитком особистості школярів, залучати їх до загальнолюдських ідеалів і духовних цінностей. Суспільством затребуваний вчитель, який виступає активним суб’єктом педагогічного процесу, здатний не тільки до адаптації, а й готовий працювати в нових умовах, що змінюються. У статті проаналізовано проблеми гуманістичного світогляду та розкрито погляди педагогів на формування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду. Звернено увагу на творчу спадщину педагогів-гуманістів Ш. Амонашвілі, А. Макаренка, Г. Сковороди, В. Сухомлинського, К. Ушинського.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectтворча спадщинаuk_UA
dc.titleФормування у майбутніх учителів гуманістичного світогляду у творчій спадщині педагогівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136872-Текст статті-294448-1-10-20180709.pdf323,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.