Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацола, Наталія-
dc.contributor.authorГоловчак, Андрій-
dc.date.accessioned2022-01-22T12:03:47Z-
dc.date.available2022-01-22T12:03:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМацола, Наталія. Організація активного відпочинку для зниження нервово-емоційного напруження студентів-першокурсників в адаптаційному періоді навчання / Н. Мацола, А. Головчак // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення та підходи : зб. матер. ІІІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф. - Баку : Ужгород : Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 297-299. - Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865-
dc.descriptionНавчальна діяльність студента у вищому навчальному закладі специфічна за своєю метою, умовами і мотивами і має певні відмінності від навчальної праці школяра. Вчені визначають такі її особливості: -вивчення наук зі складним понятійно-категоріальним апаратом, що передбачає значне інтелектуальне навантаження;-специфічні різновиди та засоби навчальної діяльності;-особливі умови діяльності;-тривалість навчальних занять;-значна питома вага самостійної начальної роботи;-складність завдань навчально-професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПосвітuk_UA
dc.titleОрганізація активного відпочинку для зниження нервово-емоційного напруження студентів-першокурсників в адаптаційному періоді навчанняuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фунд_та_приклад_досл_2017 (3) (1).pdf3,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.