Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мацола, Наталія | - |
dc.contributor.author | Головчак, Андрій | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-22T12:03:47Z | - |
dc.date.available | 2022-01-22T12:03:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Мацола, Наталія. Організація активного відпочинку для зниження нервово-емоційного напруження студентів-першокурсників в адаптаційному періоді навчання / Н. Мацола, А. Головчак // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення та підходи : зб. матер. ІІІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф. - Баку : Ужгород : Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 297-299. - Бібліогр. в кінці ст. | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/865 | - |
dc.description | Навчальна діяльність студента у вищому навчальному закладі специфічна за своєю метою, умовами і мотивами і має певні відмінності від навчальної праці школяра. Вчені визначають такі її особливості: -вивчення наук зі складним понятійно-категоріальним апаратом, що передбачає значне інтелектуальне навантаження;-специфічні різновиди та засоби навчальної діяльності;-особливі умови діяльності;-тривалість навчальних занять;-значна питома вага самостійної начальної роботи;-складність завдань навчально-професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Посвіт | uk_UA |
dc.title | Організація активного відпочинку для зниження нервово-емоційного напруження студентів-першокурсників в адаптаційному періоді навчання | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фунд_та_приклад_досл_2017 (3) (1).pdf | 3,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.