Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчик, Ірина-
dc.contributor.authorМацола, Наталія-
dc.date.accessioned2022-01-24T07:15:52Z-
dc.date.available2022-01-24T07:15:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТурчик, Ірина. Особливості формування ціннісних орієнтацій студентів-майбутніх учителів / І. Турник, Н. Мацола // Загальна педагогіка та історія педагогіки. - 2019.- Вип. 11. Т, 3. - С. 12-15.-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/872-
dc.descriptionУ статті розкрито сутність і структуру ціннісних орієнтацій студентів. Обґрунтовано актуальність проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів – майбутніх учителів. Окреслено методологічні та наукові підходи до розгляду феномену ціннісних орієнтацій особистості. Систематизація науково-методологічних підходів уможливлює обґрунтування методологічної бази дослідження особливостей формування ціннісних орієнтацій студентів – майбутніх вчителів. Проаналізовано педагогічні умови, які сприятимуть формуванню ціннісних орієнтацій майбутніх учителів у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.titleОсобливості формування ціннісних орієнтацій студентів-майбутніх учителівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf146,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.