Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, Віта | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T10:54:01Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T10:54:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Павленко, Віта Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі / В. Павленко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 184-195 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875 | - |
dc.description.abstract | У статті виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі Польщі. Представлено різні методики розвитку креативного потенціалу учнів початкової школи. Проаналізовано принципи розвитку креативності К. Szmidtа, А. Tokarzа; модель розвитку креативного потенціалу R. Ripple’a. Розглянуто сутність понять «креативність», «креативна компетенція», «компетентність молодшого школяра», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія» | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | креативна компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентність молодшого школяра | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
павленко.pdf | 286,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.