Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Віта-
dc.date.accessioned2022-01-24T10:54:01Z-
dc.date.available2022-01-24T10:54:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПавленко, Віта Суб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі / В. Павленко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 184-195uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/875-
dc.description.abstractУ статті виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі Польщі. Представлено різні методики розвитку креативного потенціалу учнів початкової школи. Проаналізовано принципи розвитку креативності К. Szmidtа, А. Tokarzа; модель розвитку креативного потенціалу R. Ripple’a. Розглянуто сутність понять «креативність», «креативна компетенція», «компетентність молодшого школяра», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія»uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкреативна компетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентність молодшого школяраuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.titleСуб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
павленко.pdf286,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.