Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів, Любов-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:00:56Z-
dc.date.available2022-01-24T11:00:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрокопів, Любов Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина XX ст.) / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 196-203uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/876-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періодуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмалокомплектна школаuk_UA
dc.subjectмалочисельна школаuk_UA
dc.subjectетапи діяльностіuk_UA
dc.subjectсільська школаuk_UA
dc.titleЦільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина XX ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прокопів (2).pdf225,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.