Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогальська - Яблонська, Інна-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:05:02Z-
dc.date.available2022-01-24T11:05:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРогальська, -Яблонська Інна Компетентнісний підхід як основа формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві / -. І. Рогальська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 204-211uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/877-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду компетентнісного підходу як основи формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві, який передбачає управління процесом соціалізації дитини, педагогічне регулювання впливів соціокультурного середовища з метою досягнення цілей виховання, і засновується на ідеї саморозвитку суб’єкта як суб’єкта соціалізації та власної життєтворчостіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectсоціальнокомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід як основа формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинствіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
рогальська.pdf259,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.