Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепура, Юлія-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:19:46Z-
dc.date.available2022-01-24T11:19:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтепура, Юлія Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії у соціальне виховання молодших школярів / Ю. Степура // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 221-227uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/879-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел виокремлено компоненти моделі професійної підготовки майбутніх педагогів школи І ступеня до використання засобів естетотерапії з метою соціального виховання учнів. Висвітлено дослідження вчених щодо специфіки побудови означеної моделі. Обґрунтовано складові відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, методи та принципи навчання, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат впровадження означеної моделі до змісту професійно-педагогічної підготовкиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectестетотерапіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомпоненти моделіuk_UA
dc.subjectетапи реалізації моделіuk_UA
dc.subjectмета та результат моделіuk_UA
dc.titleСтруктурно-функціональна модель підготовки майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії у соціальне виховання молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
степура.pdf249,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.