Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвєткова, Ганна-
dc.date.accessioned2022-01-24T12:02:00Z-
dc.date.available2022-01-24T12:02:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦвєткова, Ганна Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності / Г. Цвєткова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 24-254uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/882-
dc.description.abstractПроведено аналіз аксіологічних засад підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності з урахуванням методологічності сучасного наукового мислення; виокремлено основні положення, пов’язані з сучасним виховним процесом, зі створенням аксіологічного простору сучасного педагогічного університету, зі збагаченням аксіосфери, з розглядом особистості студента як активної розвивальної системи, що базується на цілісному підґрунті ціннісно-смислової сфери; розкрито підготовку майбутнього вихователя з позицій аксіологічного підходуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectаксіологічні засадиuk_UA
dc.subjectстворення аксіологічного просторуuk_UA
dc.subjectмайбутній вихователь дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.titleАксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цветкова.pdf265,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.