Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStöger, Peter-
dc.date.accessioned2022-01-24T12:14:14Z-
dc.date.available2022-01-24T12:14:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШтегер, Петер Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання / П. Штегер // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 266-274uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на найбільш важливих аспектах полікультурного навчання, викладених у філософських анотаціях педагогічної антропології. За допомогою рефлексії та стислого викладу матеріалу в руслі основоположних поглядів Мартіна Бубера на Я і Ти розкрито і проаналізовано філософію діалогу в топографії Зигмунда Фройда, погляди інших представників деяких із найбільш важливих галузей кроскультурної педагогіки, а також ідеї про «свідомість» латиноамериканської педагогіки (Пауло Фрейре)uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectпедагогічна антропологіяuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectЗ. Фройдuk_UA
dc.titleThe foreignness: the need to discuss aspects for multicultural learninguk_UA
dc.title.alternativeІнакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
штегер.pdf266,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.