Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stöger, Peter | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T12:14:14Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T12:14:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Штегер, Петер Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання / П. Штегер // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 266-274 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/884 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на найбільш важливих аспектах полікультурного навчання, викладених у філософських анотаціях педагогічної антропології. За допомогою рефлексії та стислого викладу матеріалу в руслі основоположних поглядів Мартіна Бубера на Я і Ти розкрито і проаналізовано філософію діалогу в топографії Зигмунда Фройда, погляди інших представників деяких із найбільш важливих галузей кроскультурної педагогіки, а також ідеї про «свідомість» латиноамериканської педагогіки (Пауло Фрейре) | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.subject | педагогічна антропологія | uk_UA |
dc.subject | свідомість | uk_UA |
dc.subject | З. Фройд | uk_UA |
dc.title | The foreignness: the need to discuss aspects for multicultural learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
штегер.pdf | 266,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.