Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2022-01-24T15:11:51Z-
dc.date.available2022-01-24T15:11:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАшиток, Надія Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 4-10uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885-
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід аналізується з позиції методології педагогічної практики. У межах цієї методології у статті акцентується увага на важливості розробки освітніх стандартів на основі компетентнісного підходу, а також доцільності створення методик проведення різноманітних форм роботи дослідницько-пошукового і практично-перетворювального характеру для реалізації запланованого у цих стандартах. Проблематичною видається автору статті можливість оцінювання набутих компетентностейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ашиток (3).pdf229,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.