Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T15:11:51Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T15:11:51Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Надія Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 4-10 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/885 | - |
dc.description.abstract | Компетентнісний підхід аналізується з позиції методології педагогічної практики. У межах цієї методології у статті акцентується увага на важливості розробки освітніх стандартів на основі компетентнісного підходу, а також доцільності створення методик проведення різноманітних форм роботи дослідницько-пошукового і практично-перетворювального характеру для реалізації запланованого у цих стандартах. Проблематичною видається автору статті можливість оцінювання набутих компетентностей | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.title | Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки фахівців у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ашиток (3).pdf | 229,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.