Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілавич, Галина-
dc.contributor.authorСтамбульська, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-01-24T15:25:16Z-
dc.date.available2022-01-24T15:25:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБілавич, Галина Формування мовленнєвої культури як складник професіограми майбутнього вчителя / Г. Білавич, Т. Стамбульська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 29-35uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888-
dc.description.abstractФормування культури мовлення – одне з нагальних питань сьогодення. Це не лише філологічна, а й соціальна проблема: вона в той чи той спосіб пов’язана з найрізноманітнішими видами комунікації. Розкрито лінгвістичні засади формування культури мовлення майбутнього педагога. Необхідною умовою виховання мовленнєвої культури особистості є дотримання норм, що стосуються насамперед усного мовлення: орфоепічних, лексичних, граматичних та стилістичнихuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectнорми сучасної української мови,uk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої культури як складник професіограми майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білавич (3).pdf207,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.