Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorWosik-Kawala, Danuta-
dc.date.accessioned2022-01-31T08:20:00Z-
dc.date.available2022-01-31T08:20:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВосік-Каваля, Данута Самооцінка старшокласників та їх комунікативна активність / Д. Восік-Каваля // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 52-63uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/893-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретично-емпіричні засади самооцінки й комунікативної активності старшокласників. Визначення рівня самооцінки і комунікативних навичок молоді є надзвичайно важливим, оскільки може визначити напрями виховної роботи школи. Висока самооцінка молоді визначає її активне ставлення до викликів, впливає на реалізацію поставлених цілей і пошук шляхів їх розв’язання. Для нормального функціонування суспільної людини важливою є її комунікативна діяльність. Представлено результати власного дослідження автора із означеної проблемиuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectглобальна самооцінкаuk_UA
dc.subjectчасткова самооцінкаuk_UA
dc.subjectкомунікативна активністьuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.titleSelf-esteem and communication activity of secondary school studentsuk_UA
dc.title.alternativeСамооцінка старшокласників та їх комунікативна активністьuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
восік.pdf456,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.