Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/898
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довга, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T09:37:31Z | - |
dc.date.available | 2022-01-31T09:37:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Довга, Тетяна Елементи іміджотворчості у навчально-професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т. Довга // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 100-108 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/898 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність застосування елементів іміджотворчості з метою вдосконалення навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи, запропоновано можливості для розвитку особистісно-професійного іміджу та іміджотворчої діяльності студентів у процесі професійної підготовки. Елементи іміджотворчості відпрацьовувались під час виконання студентами ситуаційних завдань (кейсів), зміст яких сприяв розширенню педагогічної ерудиції, розвитку творчого мислення та педагогічних здібностей | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | особистісно-професійний імідж | uk_UA |
dc.subject | іміджотворча діяльність | uk_UA |
dc.subject | візуальна привабливість | uk_UA |
dc.subject | педагогічний артистизм, | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk_UA |
dc.title | Елементи іміджотворчості у навчально-професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
довга.pdf | 227,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.