Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпенко, Ореста | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T10:00:45Z | - |
dc.date.available | 2022-01-31T10:00:45Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Карпенко, Ореста Опіка над дітьми як наукова проблема: міждисциплінарний підхід / О. Карпенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 138-144 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено опіку над дітьми у контексті міждисциплінарного підходу. Проаналізовано поняття «опіка», «турбота» у теорії опіки, етиці опіки. Розкрито застосування теорії опіки та її варіантів у різноманітних галузях наукових досліджень. У сфері освіти етика опіки мала найбільший вплив на моральне виховання, у структурі якого чотири компоненти: моделювання, діалог, практика та підтвердження. У філософії виникла дискусія навколо опіки відносин чи опіки чеснот, про перевагу справедливості чи опіки, про значення статі у теорії опіки | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | опіка | uk_UA |
dc.subject | теорія опіки | uk_UA |
dc.subject | турбота | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.title | Опіка над дітьми як наукова проблема: міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
карпенко (5).pdf | 201,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.