Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Ольга-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:05:36Z-
dc.date.available2022-01-31T10:05:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 145-153uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903-
dc.description.abstractУ статті розкрито різні способи моделювання професійної підготовки педагога, які передбачають визначення обсягу та якості пропонованої інформації, постановку проблем, задач та орієнтують на його творчість. Обґрунтовано кардинальні зміни у сучасному трактуванні педагогічної діяльності, пов’язані з її демократичною структурою, відображенням її змісту у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках. Акцент зроблено на функціях майбутньої діяльності вчителя та на відповідних аспектах моделювання його підготовки, пов’язаними з наближенням умов навчання до реалій життяuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectзміст педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectдемократична структура педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectнавчальні планиuk_UA
dc.subjectпрограмиuk_UA
dc.titleМоделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (6).pdf216,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.