Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлачинда, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-01-31T11:21:56Z-
dc.date.available2022-01-31T11:21:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПлачинда, Тетяна Інтегративний підхід під час професійної підготовки майбутніх фахівців / Т. Плачинда // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 190-198uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/908-
dc.description.abstractУ статті вивчається дефініція «інтеграція» та її роль в навчальновиховному процесі під час професійної підготовки фахівця. Розкриваються погляди науковців щодо застосування інтеграційних концепцій та їх принципів. Акцентується увага, що для професійної підготовки студентів інтегроване навчання має принципове значення у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців. Йдеться про те, що з успішною методичною реалізацією інтегрованого навчання передбачається досягнення мети – забезпечення якісної професійної підготовкиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectінтеграція дисциплінuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід під час професійної підготовки майбутніх фахівцівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
плачинда.pdf239,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.