Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, Лариса-
dc.date.accessioned2022-01-31T11:37:07Z-
dc.date.available2022-01-31T11:37:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСливка, Лариса Історико-філософські основи здоров'язбережувального виховання / Л. Сливка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 208-216uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910-
dc.description.abstractУ статті висвітлено головні віхи розвитку поглядів людства на збереження і зміцнення здоров’я в контексті загального історичного процесу. Виявлено, що поступальний рух у напрямі сучасних концепцій розуміння сутності людини, удосконалення її здоров’я пов’язаний із філософією мислителів античності, Середньовіччя, епохи Відродження. Охарактеризовано здоров’яорієнтований компонент їхньої творчо-практичної спадщини, виокремлено його сутність. Надбання попередників стали підґрунтям педагогічних аспектів розв’язання питань здоров’я дітей та молоді наприкінці ХІХ століття, коли активно розроблялася так звана «філософія здоров’я»uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальне вихованняuk_UA
dc.subjectзростаюча особистістьuk_UA
dc.subjectСередньовіччяuk_UA
dc.subjectепоха Відродженняuk_UA
dc.titleІсторико-філософські основи здоров'язбережувального вихованняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сливка.pdf236,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.