Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Ніна-
dc.date.accessioned2022-01-31T14:50:22Z-
dc.date.available2022-01-31T14:50:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГордієнко, Ніна Кейс-метод як засіб формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у вищій школі / Н. Гордієнко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 64-73uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/922-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичне обґрунтування доцільності застосування кейс-методу як засобу формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери, окреслено окремі аспекти його реалізації у навчальному процесі вищої школи; визначено специфіку його впливу на формування якісних характеристик фахівця; представлено авторський підхід до його застосування при вивченні навчальної дисципліни «Технології соціально-педагогічної роботи».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectметод «кейс-стаді»uk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.titleКейс-метод як засіб формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у вищій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гордієнко.pdf351,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.