Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/929
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуров, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T09:23:58Z | - |
dc.date.available | 2022-02-02T09:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гуров, Сергій. Сутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсі / С. Гуров // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 85-90 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/929 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено розвиток поняття “цінність” у філософському, педагогічному і психологічному контекстах, а також уточнено сутність поняття “духовно-моральних цінностей” як системи. Автором здійснено аналіз передумов виникнення проблеми виховання духовно-моральних цінностей особистості. Розглянуто основні наукові підходи до аналізу системи духовно-моральних цінностей. Представлено різноманітність тлумачень цих понять у різні історичні періоди. Підкреслено нерозривність зв’язку понять “духовність” та “моральність” через прагнення науковців поєднати релігійний та світський характери розуміння феномену духовності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | система духовно-моральних цінностей | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти гуманітарних спеціальностей | uk_UA |
dc.title | Сутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136874-Текст статті-294452-1-10-20180709.pdf | 249,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.