Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бешок, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T09:29:20Z | - |
dc.date.available | 2022-02-02T09:29:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бешок, Тетяна. Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів / Т. Бешок // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 90-93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930 | - |
dc.description.abstract | У статті виділено основні складові, які впливають на формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів. Детально проаналізовано створену автором мотиваційну модель ефективного застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, яка включає структуру, зміст, ефективність та особливості діяльності. Обґрунтовано необхідність розвитку навичок самостійного мислення у студентів із метою формування стійкої мотивації до сприймання та використання медіаосвітніх технологій у професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальні медіатексти | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна модель | uk_UA |
dc.subject | медіаосвітні технології | uk_UA |
dc.subject | позитивна мотивація | uk_UA |
dc.title | Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136875-Текст статті-294454-1-10-20180709 (1).pdf | 238,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.