Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБешок, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:29:20Z-
dc.date.available2022-02-02T09:29:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБешок, Тетяна. Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів / Т. Бешок // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 90-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930-
dc.description.abstractУ статті виділено основні складові, які впливають на формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів. Детально проаналізовано створену автором мотиваційну модель ефективного застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, яка включає структуру, зміст, ефективність та особливості діяльності. Обґрунтовано необхідність розвитку навичок самостійного мислення у студентів із метою формування стійкої мотивації до сприймання та використання медіаосвітніх технологій у професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальні медіатекстиuk_UA
dc.subjectмотиваційна модельuk_UA
dc.subjectмедіаосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectпозитивна мотиваціяuk_UA
dc.titleФормування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136875-Текст статті-294454-1-10-20180709 (1).pdf238,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.