Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, Володимир-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:37:04Z-
dc.date.available2022-02-02T09:37:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМикитюк, Володимир. Педагогічний топос "бурси": рефлексії Івана Франка на освітянську проблематику / В. Микитюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 94-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931-
dc.description.abstractУ статті розглянуто рецепцію художніх творів Анатоля Свидницького і Степана Руданського з освітянською проблематикою українською критикою у Галичині, передусім рефлексії І. Франка. Досліджено топос “бурси” та його трактування у педагогічному контексті 2-ї пол. 19-го століття, інтерпретаційні версії І. Франка як літературного критика та історика національної педагогіки. Проаналізовано та класифіковано інтерпретаційні стилі та основні оцінки вченого несприятливих умов для українського шкільництва у колоніальних умовах, гостру критику деспотичної педагогіки через призму художніх текстів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectІван Франкоuk_UA
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA
dc.subjectбурсаuk_UA
dc.subjectнавчання літературиuk_UA
dc.titleПедагогічний топос "бурси": рефлексії Івана Франка на освітянську проблематикуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136876-Текст статті-294456-1-10-20180709.pdf238,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.