Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМукан, Наталія-
dc.contributor.authorЗапотічна, Марія-
dc.date.accessioned2022-02-16T12:42:58Z-
dc.date.available2022-02-16T12:42:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМукан, Наталія Організація шкільної освіти дітей корінних народів Канади / Н. Мукан, М. Запотічна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 177-185uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/936-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема освіти корінних народів Канади. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури, яка висвітлює окремі аспекти предмета дослідження. З’ясовано специфіку організації шкільного навчання учнів – представників корінного походження. Виявлено зовнішні (соціальні, економічні) та внутрішні (педагогічні) фактори, що впливають на успішність дітей корінних народів Канади у період шкільного навчання. Представлено висновки дослідження, визначено перспективи подальших розвідок окресленої проблемиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectуспішність учнів – представників корінного походженняuk_UA
dc.subjectкорінні народиuk_UA
dc.subjectшкільна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічні факториuk_UA
dc.titleОрганізація шкільної освіти дітей корінних народів Канадиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мукан (2).pdf316,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.