Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Ірина-
dc.date.accessioned2022-02-17T11:50:23Z-
dc.date.available2022-02-17T11:50:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОлійник, Ірина Щодо визначення сутності конструкту "педагогічна майстерність" у науково-педагогічній літературі / І. Олійник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 197-207uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/938-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду інтерпретації поняття «педагогічна майстерність». Визначено відсутність єдиного розуміння означеної дефініції і багатоманітність поглядів щодо її трактування. На основі декомпозиції визначень сутності феномену «майстерність педагога» у науково-педагогічній літературі запропоновано власне розуміння зазначеного концептуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleЩодо визначення сутності конструкту "педагогічна майстерність" у науково-педагогічній літературіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
олійник.pdf319,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.