Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепіль, Марія-
dc.date.accessioned2022-02-17T13:31:23Z-
dc.date.available2022-02-17T13:31:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧепіль, Марія Теоретичні проблеми формування особистості педагога: з історії наукових конференцій / М. Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 281-290uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд ключових проблем і тематики конференцій, що проводилися кафедрою загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Відзначено поліпарадигмальність, плюралізм, міждисциплінарний характер проблеми формування особистості педагога, зазначено шляхи модернізації та поліпшення якості професійної підготовки майбутніх педагогівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсучасний педагогuk_UA
dc.subjectполіпарадигмальністьuk_UA
dc.subjectзміст підготовкиuk_UA
dc.subjectконференціїuk_UA
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA
dc.titleТеоретичні проблеми формування особистості педагога: з історії наукових конференційuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чепіль (5).pdf239,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.