Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепіль, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T13:31:23Z | - |
dc.date.available | 2022-02-17T13:31:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чепіль, Марія Теоретичні проблеми формування особистості педагога: з історії наукових конференцій / М. Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 281-290 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/946 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено огляд ключових проблем і тематики конференцій, що проводилися кафедрою загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Відзначено поліпарадигмальність, плюралізм, міждисциплінарний характер проблеми формування особистості педагога, зазначено шляхи модернізації та поліпшення якості професійної підготовки майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | сучасний педагог | uk_UA |
dc.subject | поліпарадигмальність | uk_UA |
dc.subject | зміст підготовки | uk_UA |
dc.subject | конференції | uk_UA |
dc.subject | педагогічний університет | uk_UA |
dc.title | Теоретичні проблеми формування особистості педагога: з історії наукових конференцій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
чепіль (5).pdf | 239,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.