Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаран, Олександра | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T14:45:17Z | - |
dc.date.available | 2022-02-17T14:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шаран, Олександра Моделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. Шаран // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 291-300 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальне питання сучасної вищої освіти – професійна підготовка студентів – майбутніх вихователів – на основі компетентнісного підходу. У професійній компетентності виділено складову – професійно-математичну компетентність, визначено її зміст, структуру та етапи формування у студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти. Одним із ефективних шляхів формування професійноматематичної компетентності визначено моделювання, яке розглянуто у двох аспектах: широкому – власне професійному, педагогічному, та вузькому – математичному | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійно-математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | методичні задачі. | uk_UA |
dc.title | Моделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
шаран.pdf | 433,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.