Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаран, Олександра-
dc.date.accessioned2022-02-17T14:45:17Z-
dc.date.available2022-02-17T14:45:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШаран, Олександра Моделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. Шаран // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 291-300uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальне питання сучасної вищої освіти – професійна підготовка студентів – майбутніх вихователів – на основі компетентнісного підходу. У професійній компетентності виділено складову – професійно-математичну компетентність, визначено її зміст, структуру та етапи формування у студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти. Одним із ефективних шляхів формування професійноматематичної компетентності визначено моделювання, яке розглянуто у двох аспектах: широкому – власне професійному, педагогічному, та вузькому – математичномуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійно-математична компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectметодичні задачі.uk_UA
dc.titleМоделювання у процесі формування професійно-математичної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шаран.pdf433,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.