Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пайкуш, Маріанна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T10:01:55Z | - |
dc.date.available | 2022-02-21T10:01:55Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Пайкуш, Маріанна. Формування фахових компетентностей майбутнього лікаря шляхом інтеграції природничонаукових і професійно-практичних дисциплін / М. Пайкуш // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 98-102. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування інтегральної, загальних і фахових компетентностей майбутніх лікарів. Показано, що необхідною складовою формування компетенцій є знання та вміння, які набувають студенти під час вивчення природничого та професійно-практичного циклу дисциплін. З’ясовано, що розвиток кожної компетентності лікаря залежить як від методики навчання, так і від мотиваційного компоненту. Обґрунтовано, що інтеграція природничих і клінічних дисциплін має вплив на формування компетентностей лікаря. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | підготовка лікаря | uk_UA |
dc.subject | фахові компетентності | uk_UA |
dc.subject | природничо-наукова підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійно-практична підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійне мислення | uk_UA |
dc.title | Формування фахових компетентностей майбутнього лікаря шляхом інтеграції природничонаукових і професійно-практичних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136877-Текст статті-294458-1-10-20180709.pdf | 239,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.