Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєнкова, Ганна-
dc.contributor.authorКолодіна, Лариса-
dc.date.accessioned2022-02-21T10:07:15Z-
dc.date.available2022-02-21T10:07:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАндрєєнкова, Ганна. Казка як мотиваційний чинник до вивчення англійської мови / Г. Андрєєнкова, Л. Колодіна // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 103-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/949-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню значення казки як мотиваційного чинника, який при належному психолого-педагогічному використанні спроможний сформувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови у початковій школі. Зазначено, що вікова категорія молодших школярів є більш сприйнятливою саме до такого жанру літератури, оскільки казка є своєрідним поєднанням дитинства і реалій дорослішання, способом занурення в англомовний світ персонажів з пробудженням емоцій співчуття, інтересу, творчого осмислення їх вчинків. Підкреслюється, що саме від нестандартно підібраних вчителем методів використання найрізноманітніших засобів візуалізації казкових сюжетів буде залежати ступінь і стійкість мотиваційного зацікавлення школярів до вивчення англійської мови.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectказкаuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleКазка як мотиваційний чинник до вивчення англійської мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136878-Текст статті-294460-1-10-20180709.pdf257,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.