Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнірук, Світлана-
dc.date.accessioned2022-02-21T10:19:41Z-
dc.date.available2022-02-21T10:19:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКушнірук, Світлана. Алгоритм формування категорійно-поняттєвого апарату вітчизняної педагогіки / С. Кушнірук // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 107-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/950-
dc.description.abstractУ статті запропоновано алгоритм формування категорійно-поняттєвого апарату вітчизняної педагогіки, проведено змістовий аналіз його елементів (“категорія”, “поняття”, “термінологія”, “термін”, “поняттєво-термінологічне поле”, “категорійний апарат педагогіки”), визначено загальні критерії науковості терміну “поняття”, встановлено термінологічні відмінності між “поняттями” та “категоріями”, обґрунтовано принципи побудови понятійної системи педагогіки, визначено ієрархічні зв’язки у системі тощо. Проведений теоретико-методологічний аналіз праць вітчизняних та зарубіжних науковців, відповідно до предмету дослідження дозволив обґрунтувати нові терміни: “педагогічне поняття”, “поняттєво-термінологічна група”, “категорійно-поняттєвий апарат педагогіки”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectкатегоріяuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectтермінuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectпоняттєво-термінологічна групаuk_UA
dc.subjectкатегорійно-поняттєвий апаратuk_UA
dc.titleАлгоритм формування категорійно-поняттєвого апарату вітчизняної педагогікиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136879-Текст статті-294462-1-10-20180709.pdf263,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.