Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосуліч, Галина-
dc.date.accessioned2022-02-21T12:25:56Z-
dc.date.available2022-02-21T12:25:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНосуліч, Галина. Корпоративна освіта - підходи до визначення терміну / Г. Носуліч // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 154-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/959-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано окремі аспекти поняттєво-категорійного апарату корпоративної освіти, яка знаходиться на перетині педагогічної та управлінської сфер. Розглянуто деякі підходи до визначення досліджуваного поняття. Показано взаємозв’язок корпоративної освіти із такими поняттями, як освіта, професійна освіта, розвиток персоналу тощо. Показано співвідношення між поняттями “корпоративна освіта” та “розвиток персоналу”. Дослідження також сфокусоване на розрізненні взаємозалежних термінів у даній сфері, таких як корпоративна освіта, корпоративне навчання, корпоративна підготовка.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectкорпоративна освітаuk_UA
dc.subjectкорпораціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкорпоративне навчанняuk_UA
dc.subjectрозвиток персоналуuk_UA
dc.titleКорпоративна освіта - підходи до визначення термінуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137052-Текст статті-294741-1-10-20180709.pdf247,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.