Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рижиков, Вадим | - |
dc.contributor.author | Горячева, Кіра | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T12:45:54Z | - |
dc.date.available | 2022-02-21T12:45:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Рижиков, Вадим. Методика впровадження дидактичних та рольових ігор в освітній процес військової освіти як практика прийняття рішень в умовах обстановки наблихженої до бойової / В. Рижиков, К. Горячева // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 17-22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/963 | - |
dc.description.abstract | Ігрова діяльність є провідною складовою у вищому військовому навчальному закладі, тому що сприяє формуванню позитивних якостей особистості, активної життєвої позиції курсантів в колективі та суспільстві, що особливо важливо для підготовки майбутнього офіцера. Гра як засіб, який гарантує позитивний емоційний стан, підвищує працездатність і зацікавленість викладачів і курсантів. Важливими для організації рольової гри є прийоми, які засновані на стимулюванні ігрових взаємодій курсантів в максимальній наближеності до реальної професійної військової бойової діяльності офіцера – поведінково-ігрові прийоми, які включають: інструктування, активізація ігрових сторін, корекція поведінки учасників гри, прийоми етапної та підсумкової оцінок. Значними є когнітивно-ігрові прийоми. До них відносяться: прийоми які сприяють входженню в роль – образ; прийоми кореляції ролей. Дидактичні та рольові ігри є основою прийняття рішень як в конкретній бойовій обстановці, так і на заняттях. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | військове навчання | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | поведінково-ігрові прийоми | uk_UA |
dc.subject | прийоми кореляції ролей | uk_UA |
dc.subject | технологія ділової гри | uk_UA |
dc.title | Методика впровадження дидактичних та рольових ігор в освітній процес військової освіти як практика прийняття рішень в умовах обстановки наблихженої до бойової | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140367-Текст статті-300533-1-10-20180810.pdf | 345,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.