Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/966
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цісарук, Віталій | - |
dc.contributor.author | Цісарук, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T08:18:29Z | - |
dc.date.available | 2022-02-22T08:18:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Цісарук, Віталій. Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій / В. Цісарук, І. Цісарук // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 32-36 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/966 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано визначення науковцями терміну “самоосвітня компетентність”. Визначено поняття самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технології як якість особистості педагога, що характеризується здатністю та готовністю до безперервної самоосвіти під час навчання та у процесі професійної діяльності. Висвітлено питання формування самоосвітньої компетентності у майбутніх учителів. Охарактеризовано сутність, структуру та функції самоосвітньої компетентності. Розкрито уміння теоретичного і практичного характеру, якими повинні володіти майбутні вчителі технологій під час організації самостійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | самоосвітня компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140373-Текст статті-300547-1-10-20180811.pdf | 229,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.