Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаїка, Оксана-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:30:32Z-
dc.date.available2022-02-22T08:30:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗаїка, Оксана. Відповідальність, як основа формування майбутнього вчителя математики / О. Заїка // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 40-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття відповідальності, її види, які продемонстровані на прикладі вивчення курсу “Основи геометрії”. Розкрито схему формування відповідальності: потреба, мотив, відповідальність. Піднімається питання про зв’язок типу особистості студента (екстернальний та інтернальний) із рівнем розвитку відповідальності в нього. Виділено компоненти мотивованого керівництва викладача навчальним процесом. Розглянуто потреби та вид відповідальності, що можна розвивати під час задоволення даної потреби.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectпотребаuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectекстернальний та інтернальний типuk_UA
dc.titleВідповідальність, як основа формування майбутнього вчителя математикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140375-Текст статті-300551-1-10-20180811.pdf265,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.