Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заїка, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T08:30:32Z | - |
dc.date.available | 2022-02-22T08:30:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Заїка, Оксана. Відповідальність, як основа формування майбутнього вчителя математики / О. Заїка // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 40-45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття відповідальності, її види, які продемонстровані на прикладі вивчення курсу “Основи геометрії”. Розкрито схему формування відповідальності: потреба, мотив, відповідальність. Піднімається питання про зв’язок типу особистості студента (екстернальний та інтернальний) із рівнем розвитку відповідальності в нього. Виділено компоненти мотивованого керівництва викладача навчальним процесом. Розглянуто потреби та вид відповідальності, що можна розвивати під час задоволення даної потреби. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | потреба | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | екстернальний та інтернальний тип | uk_UA |
dc.title | Відповідальність, як основа формування майбутнього вчителя математики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140375-Текст статті-300551-1-10-20180811.pdf | 265,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.