Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/971
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Айзенбарт, Мар’яна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T08:45:40Z | - |
dc.date.available | 2022-02-22T08:45:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Айзенбарт, Мар’яна. Реалізація моделі формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності / М. Айзенбарт // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 58-65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/971 | - |
dc.description.abstract | У статті доведено ефективність апробованої моделі формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку, на підставі даних експериментальної перевірки що підтверджують кількісні зміни її рівнів у досліджуваної вікової категорії. Запропонована модель формування соціально-комунікативної компетенції включала три етапи: організаційно-мотиваційний, діяльнісно-ігровий та емоційно-творчий. З’ясовано, що проведення серії ігрових занять упродовж експерименту сприяло розширенню та збагаченню досвіду дітей щодо взаємодії з людьми, які їх оточують, побудови позитивних взаємин шляхом розвитку відповідних способів комунікації, набуттю знань про норми спілкування, а також формуванню потреби узгоджувати свої дії з іншими вихованцями, вміння відрізняти соціально схвалювану поведінку від асоціальної, підтримувати один одного, проявляти емоційний відгук, сприймати однолітків як друзів та партнерів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | модель формування соціально-комунікативної компетенції | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | предметно-ігрове середовище | uk_UA |
dc.subject | серії ігрових занять | uk_UA |
dc.subject | соціально-комунікативна компетенція | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Реалізація моделі формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140382-Текст статті-300564-1-10-20180811.pdf | 482,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.