Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДутко, Олена-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:48:34Z-
dc.date.available2022-02-22T08:48:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДутко, Олена. Етнопедагогічна компетентність вчителя початкових класів як чинник формування національної ідентичності в молодших школярів / О. Дутко // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 65-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972-
dc.description.abstractУ статті через суб’єкт-об’єктну сутність, зовнішні чинники та джерела національної ідентичності визначено необхідність створення в початковій школі національно-культурного виховного середовища, оптимізація якого залежить від компетентності вчителя. Доведено, що через актуалізацію національної культури та врахування етнічних особливостей дітей в процесі виховання, через запровадження в педагогічну практику педагогічних традицій національної школи, їх адаптування до викликів сьогодення вчитель початкових класів із сформованою етнопедагогічною компетентністю здатен оптимізувати процес становлення національної ідентичності молодшого школяра.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk_UA
dc.subjectвиховне середовищеuk_UA
dc.subjectетнопедагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.titleЕтнопедагогічна компетентність вчителя початкових класів як чинник формування національної ідентичності в молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136343-Текст статті-300567-1-10-20180811.pdf255,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.